Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, augusti 30, 2008

Falkenberg, Grimsholmen


Min semester avslutades i Grimsholmens naturreservat, Falkenberg. Oj så vackert där är! Dessutom visade solen sig och det var varmt o skönt. Härligt att få vara vid havet.


Nej, bilden är inte redigerad. Dessa fantastiska färger blir det i kvällssolen. Ett så vackert landskap som är orört och man känner verkligen historiens vindar när man går där. Det såg likadant ut när våra förfäder gick där.
Ett fint naturreservat med många mysiga stigar och vägar. Härliga kvällspromenader med Sigge L (ser ni hans svans bland ljungen på bilden nedan) och lillmatte.

Etiketter:

7 Comments:

Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid, Åhh så vackra bilder du bjuder på. Vilket färgspel det blev. Helt underbart. Och ljungen den so är så fin just nu blommar för fullt. Den lille hundsvansen den ser man om man förstorar bilden bra. Ser så gulligt ut. Undrar vad han tycker om ljungen?En skön helg till dig och Sigge L då.

7:35 em  
Anonymous Anonym said...

M mmm så vackert Ingrid...härligt med ljuset där...underbart o vandra där kan jag tro...så gott att jag fick gå med...ha en go´kväll..

7:59 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Sånt vackert ställe, visst är det fint med ljungen så här på sensommaren, ser avkopplande ut.

11:11 em  
Anonymous Anonym said...

Oj så fint! Vilka färger..

9:45 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Anna! Hannele! Annebelle! Trevligt att ni gillade bilderna. Ett underbart vackert område som jag verkligen kan rekommendera för promenader o bad.

11:39 fm  
Blogger Daisy said...

Hej

Det så vackra bild du har Ingrid. Jag älskar solnedgång också. Hopas en gång jag kan ha snapshot samma vackert solnedgång du har gjort. Gratis.

6:18 fm  
Blogger Ingrid E said...

Daisy! Trevligt att du tycker om bilderna! Jag ser fram emot bilder på solnedgången i Filipinerna. Kram!

11:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home