Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, augusti 27, 2008

David o Helen

Naturligtvis var det jätteroligt att träffa Hannele och se hennes trädgård. Gladast blev jag nog över att få träffa David. Han o Hannele verkar ju vara ett strävsamt par. Därför blev jag lite förvånad när jag träffade honom ett par kvällar senare hemma hos Helen. Frös han? Han verkade trivas utmärkt inomhus och utan guld i håret.


Helen har ingen trädgård men däremot världens läckraste balkong. Massor med grejor men mycket smakfullt. Jag beundrar mycket Helens goda smak och hennes förmåga att inreda. Ack vad jag önskade att jag hade den förmågan.

8 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Hihi, jag tror David har många kusiner :)

12:46 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Och jag som trodde det var David himself!:-)

2:39 em  
Anonymous Anonym said...

Kan ha varit, för David är ju lite äventyrlig och tycker om att se sej omkrig i världen.

3:27 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Jaha du det där såg ju väldigt trevligt ut både inne och ute hos Helen. Så David har flyttat från Hannele kom de osams kanske :)Nä det tror jag inte men skönt med ombyte kanske för en David med.Men du har väl så fint det som du v isat så det är säkert bra tror jag hos dig med. Alla efter sitt huvud så blir det bäst,Ha det bra

5:14 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Har du sett efter om David finns kvar?

Filifjonkan! Tror att David flyttat för att få lite lugn o ro. Härligt med folk som kan inreda smakfullt o trevligt, önskade jag kunde.

5:20 em  
Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Ja det är trevligt att besöka andras hem och trädgårdar och få lite nya influenser.

Det är mycket fint hos både Hannele och Helen.

Solvarma hälsningar från Irene

9:33 em  
Anonymous Anonym said...

Ja men vad bra o ha en man i byrån...typ eller på iaf... m mmm den balkongen verkar mysig... men jag tror nog att du kan inreda ditt hem...ja..så är det bara.

9:44 em  
Blogger Ingrid E said...

Irene! Visst är det trevligt att få se vackra, trevliga o roliga hem och låta sig inspireras men David låter jag vara kvar i Göteborg.

Anna! Klart jag kan inreda mitt hem men inte så skickligt som Helen. Verkligt mysig balkong o en man i eller på byrån är inte helt fel.

11:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home