Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, augusti 25, 2008

Mormors smyckeskrin

Här innanför dessa väggar visas något av det mest fantastiska som jag sett i blomsterväg. Mormors_Smyckeskrin. En helt otrolig utställning av massor med blommande växter. Hannele
har fin bild på ballerinan i smyckeskrinet.

Jag älskar blommor i färgerna rosa och gult så jag kom verkligen till rätt ställe. Där är en riktigt färgbomb.

Otroligt att få plats med en sådan mängd med växter. Något som man bara kan drömma om att uppleva i de egna rabatterna. Dessutom väldigt smakfullt.
Har ni inte varit i Trädgårdsföreningen ännu så måste ni gå dit snarast och titta på smyckeskrinet för det måste upplevas! Jag är jätteglad över att jag tittade in.

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Visst är det helt underbart, du missade tydligen hennes dans. men du hittade min bild, när hon dansar (till passande musik), helmysigt.

3:02 em  
Blogger Ingrid E said...

Underbart är ordet! Förmodar att du gillar allt det rosa:-)
Dansen är bara på lördagar.

3:09 em  
Anonymous Anonym said...

Men så fint...så mycket smycken på en o samma gång...lyxigt.Måste varit rik den där mormodern...härligt att få se...borde ta en tripp..

7:18 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Du har så rätt. Mormodern har många smycken och vackra! Tycker absolut att du skall ta en tripp dit.

7:36 em  
Blogger NinaH said...

Härligt Ingrid! För den som klara att hålla en rabatt så där fint uppdelad & färgkordinerad! Fniss...
Inget jag fixar! Fniss igen...
Men ack vad vackert det var att titta in i smyckeskrinet- via dig!

11:27 em  
Blogger Ingrid E said...

Nina! Ingen perennrabatt där inte. Med mycket pengar o flitiga händer så går det nog bra. Kul att du gillade titten!

12:04 fm  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid, Å det var ju alldeles bedårande planteringar så vackert och så roligt att de kallade det för mormors smyckeskrin för det var det verkligen Man får lusten att liksom sätta sig bara mitt i allt det vackra och liksom gnugga in det i kroppen svårt beskriva med ord men jag tror du förstår hur jag tänker det är en så överväldigande känsla med en sådan syn, Var in till Hanneles som du länkade och då såg man ju prinsessan med ja jösses
underbart är det.Kram på dig

11:41 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Du uttrycker det bra! Jag tappade nästan andan av all denna blomning. Underbart! Verkligen!

11:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Home