Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, juni 10, 2008

Ljuvliga ljusa sommarnätter

Denna tid på året är den bästa för jag älskar de ljusa sommarnätterna. Den senaste tiden med kanonfint väder o varmt så att man verkligen kan njuta av ljuset ja det är det bästa som finns!
Bilden ovan är tagen från Roslagsbanan på väg hem från Täby vid hållplatsen Täby Centrum, sen kvällstid.
Bilden nedan är tagen mitt i natten från min balkong.
Det är svårt att gå och lägga sig när det är så skönt ute.

3 Comments:

Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Ja visst är det ljuvliga tider, jag saknar sommarljuset här nere, här är det mörkt vid 21-tiden.

Njut och ha det Gott. Irene

12:02 fm  
Blogger Ingrid E said...

Irene! Snart får du se det nordiska underbara ljuset. Jag åker gärna ner i vinter för att få ljus då.

12:22 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Sömmarljuset är härligt, vi har kunnat sitta på balkongen länge, jag gillar att vakna vid det ljuset också, inte så tungt som på vintern.

8:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home