Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, maj 24, 2008

Women's Cup final 2

Idag håller vi tummarna för Umeå IK som idag spelar den andra finalmatchen i Women's cup. Denna gång i Frankurt. Det lär komma en jättepublik med förbundskansler Angela Merkels i spetsen! Marta o Umeå måste göra mål för att vinna. Tyvärr kan jag ej se matchen men lovar hålla tumme!
Idag åker jag till Köpenhamn för att i veckan se Bob Dylan i Odense! Några dagars bloggpaus blir det nu alltså! Trevlig försommar!

5 Comments:

Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid Det var väldigt vad du var på resande fot igen då. Men så trevligt för dig . Hoppas vårt lag vinner bara och du ha det riktigt skönt dessa soliga försommardagar där nere i Odense Samt lycklig du som får se Bob Dylan,det blir säkert spännande .Vinkar adjö med en näsduk...snyter mig lite med då när du försvinner bakom hörnet.....kom just att tänka på "du har väl någon som vårdar din lilla fina skira blomma du vet vilken jag menar "

12:46 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Alltid kul att vara på plats, när det händer. Ha det riktigt bra i Odense, och hälsa Dylan.

10:06 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Morrn morrn javisst ja du har bloggpaus kikar på in lilla blomma ger den en lite skvätt vattten den tycks må bra Kram på dig där du är

5:18 fm  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Filifjonkan kikar in om du är hemkommen eller om du tänker stanna i Danmark :) Klart det är ju fint där med konstmuseét och allt förstås så och gifta kungabarn har de med,fniss jajaj kramis och ha det så skönt då.

9:06 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Tack för vattningen! Den behövdes verkligen! Som tur är har vi inte lika torrt som det var i Danmark, torraste maj någonsin där.
Ja jag hann med mycket bl a prinsbröllop det var kul!
Synd att det inte gick för Umeå, det var väldigt nära tydligen.

Hannele! Dylan hälsade så klart tillbaka!

1:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home