Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, juni 06, 2008

Flaggan i topp

Idag har vi verkligen anledning att flagga.
Naturligtvis för att det är vår nationaldag, Svenska Flaggans Dag.
Jag flaggar extra mycket för Cecilia o Carl som idag fyller 8 år! Tyvärr kunde jag inte vara med i Göteborg i år. Har pratat med dem och de är så härliga! Fulla med idéer och har blivit två personligheter med egna intressen.
Naturligtvis skall vi också flagga för att det är en sådan underbar dag idag! Sol o varmt, en riktig försommardag!

5 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Såg du min son på Skansen då?

10:15 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Arbetar dessa nätter så det var inte tid för Skansenresa. Hade varit roligt annars.

12:49 fm  
Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Vilken vacker blomsterrabatt du visar.

Jag önskar dej en fortsatt skön helg.

Irene

9:28 em  
Blogger NinaH said...

Hurra!;-)

1:33 fm  
Blogger Ingrid E said...

Irene! Prästkragar o Lupiner kan det bli svenskare i rabatten?

Nina! Ja verkligen mycket att hurra för!

11:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home