Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, juni 08, 2008

Fotbolls-EM

Äntligen är fotbolls-EM igång! Det skall förhoppningsvis bli roliga veckor framför TV. Tyvärr är jag inte VIP-gäst på den finalen men har lite UEFA-godis att mumsa på sedan cupfinalen.
Visst är det roligt att Sverige är med. Håller tummarna stenhårt! Det viktigaste är dock att vi får se bra och justa matcher.

På Nationaldagen var det premiär för Chris i sin nya Västerbottensdräkt. Riktigt fin tycker jag att den är. Visst är det härligt med Internet så att vi sydlänningar också får se dräkten.

6 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Äntligen...?
Ibland smyckar jag trädgården med fotboll.

5:09 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! ja äntligen för jag är jättetrött på alla spekulationer. Tacka vet jag riktiga matcher.
Hur smyckar du trädgården då?

9:38 em  
Anonymous Anonym said...

Hänger svensk flagga och fotboll i körsbärsträdet.

8:44 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Du är väl rolig du!

11:47 fm  
Blogger NinaH said...

Hm... Jag gillar egentligen att titta på fotboll. Alltid fotbollspelande sonen - och ännu (på fritiden, förstås) spelande och vurmande dito - som väckt intresse även hos en idrottsidiot som mig! Men....
När kvällarna utomhus är så ljuva & trädgården så lockande... så GLÖMMER jag gå att in för att titta på matcherna!!! Så jag antar trädgårdsintresset kan anses som lite större än fotbollsintresset hos mig, va?!;-)
Häftigt godis att tugga på & vacker landshövdingska i vacker dräkt!

12:36 fm  
Blogger Ingrid E said...

Nina! Håller med dig om sommarnätterna men ikväll kommer du väl att titta? Att trädgårdsintresset o dito kunnande är megastort, ja det kan jag skriva under på.

5:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home