Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, augusti 18, 2008

Hemma igen

Så är jag då hemma igen. I regnet! Ikväll är det dags att sätta igång o arbeta igen. Jag har varit på Västkusten. Först en vecka i Göteborg och sedan avslutning i Falkenberg. Där fick jag äntligen se solen! Min blogg kommer de närmaste dagarna att handla mycket om denna resa.
Under tiden som jag varit borta har den lokala tidningen TäbyDanderyd Tidning uppmärksammat min nya blogg
Ingrids Danderyd visst är det lite kul! Fotot har Hannele tagit.

4 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Välkommen hem, här har vi det varmt och svettigt idag. Grattis till tidningsartikeln, verkligen kul att lokalpatrioter uppmärksammas på detta sätt.

5:51 em  
Anonymous Anonym said...

Men där är du ju...jag som trodde du gått vilse minst...aha nu är du kändis då...kul kul..härligt att du är tillbaka...kram kram

6:41 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tack för fotot o välkomnandet. Skicka genast hit solen, alldeles för grått o blött här.
Visst är det kul att vi lokalpatrioter uppmärksammas!

Anna! jo då, här är jag! Inte alls vilse i regnet. Trevligt att vara tillbaka igen när man blir så välkomnad.
Väldigt lokal kändis men det är väl inte så illa?

6:56 em  
Blogger Daisy said...

Gratis Ingrid. Nice to see you on local newspaper especially she is my friend. I am proud of you. And very nice of Hannele took you a picture (she is very nice friend of you). Nice to have such good friends.Gratis!

9:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home