Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, februari 18, 2009

Bea på Djursholms Slott

Igår kväll hade danderydsmoderaterna årsmöte på Djursholms Slott. Talare var justitieminister Beatrice Ask. En populär talare, salen var proppfull. Bea höll ett mycket bra anförande och det var gott om frågor efteråt. Beatrice hade bl a med sig en broschyr som visar på hur mycket man gjort på justitie under Alliansregeringen.
Det är alltid lika roligt att träffa Bea. Vi har ju känt varandra sedan ungdomens dagar i ungdomsförbundet och det börjar bli några år nu.

Etiketter:

10 Comments:

Blogger Anna tassar in.. said...

Så härligt..jag har alltid gillat henne..Bea..är du så pass close med henne att du kallar henne Bea..ok..nice..

4:23 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Vi är ju kompisar sedan ungdomens dagar.
Svårt att tänka sig att hon varit med länge inom politiken. Har ju bl a varit skolminister också. Mycket trevlig o vänlig. Och otroligt kort!:-)

4:54 em  
Blogger Anna tassar in.. said...

Aha..bästis med Bea..nice nice..mmm du är nice med ju..så passnde :D

5:04 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Bästis är väl att ta i men vi är gamla bekanta.
Tackar! Slickar i mig!

5:08 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid. Ja jag gillar med Beatrice Ask hon pratar bra tycker jag sakligt och lättfattligt. Så kul att ni är gamla ungdomsvänner.

5:20 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Ja Bea pratar bra. Tiden bara rann iväg. Kul med ungdomsvänner som det går bra för!

6:21 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Visst är Bea duktig och trevlig.

10:25 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Instämmer! Vad tycker du om västen?

5:33 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Den västen lånar jag gärna.

11:19 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tänkte på dig o dina egna västar som du visat på bloggen när jag såg Beas väst.

8:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home