Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, februari 05, 2009

Pojkpromenad, sjukläget

Förkylningar sprider omkring sig och fäller allt fler. Senaste offret är Jamies matte så härom dagen var jag ute med både Jamie och Sigge. Det gick bra för jag kunde släppa pojkarna på golfbanan. Tur det för annars hade kopplen snurrat ihop. De båda gossarna var inte speciellt intresserade av varandra. Hundgodiset var populärare.
Min egen förkylning börjar äntligen att ge sig. Hostar fortfarande men har ingen snuva. Är inte trött längre och det är underbart. Första jobbnatten är först på lördag. Eftersom de fått calici igen så längtar jag inte direkt dit! Håll tummarna för att det är över till jag skall arbeta igen.

5 Comments:

Blogger Anna tassar in.. said...

Men så söta hundar..va Sigge med kompis..mmm många är sjuka skönt att du piggar på dig nu..mmm kram på dig lilla Ingrid från Annapanna

2:41 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid. Åh vad fina hindarna var är det en sheltie den stora? Bra att din förkylning äntligen givit sig av. Det är eländigt nu vad folk är sjuka överallt.Tråkigt på ditt arbete det där hoppas det gått över till lördagen.

3:37 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Visst har jag stiliga killar med på promenaden! Hoppas att du håller dig frisk.

Filifjonkan! Helt rätt Jamie är en sheltie.
Hoppas att ditt knä snart är bra igen!

3:57 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid..
Ser mysigt ut med hundpromenad.. Saknar det då o då.. men.. det blir ingen ny hund här.. Har för dåligt med tid numera..
kram från Lotte

6:28 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Fina kompisar du har.

10:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home