Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, februari 13, 2009

Vill inte vara med!

OK, det är ljusa, soliga eftermiddagar och det knoppas minsann. MEN det är snorhalt ute! Det går bara att gå på sandade gator för annars så är det blankis. Ingen siggepromenad eller jobbpromenad på golfbanan är att tänka på. Det är därför som jag avskyr februari och den sk vintern. Bort med eländet bums för jag vill gå på promenad!
Dessutom fredagen den trettonde! Gissa om jag kommer att gå försiktigt till jobbet ikväll!

3 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Har har vi minus, sol, ren asfalt.
Trevlig Alla Hjärtans helg.

4:47 em  
Blogger Anna tassar in.. said...

Du mig bekommer det inte alls att det är den trettonde o fredag..nähä..det är en härlig fredag så det så..jobba du Ingrid så sitter jag här och myser..så pass snäll jag är du..men jag menar väl..imorgon får du njuta då..ta det lugnt o akta benen..

5:24 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! I tider som dessa funderar jag nästan på att flytta tillbaka till Göteborg.
Hoppas att du får en mysig Alla Hjärtans!

Anna! Bra att du har en skön fredag. Imorgon ska det bli mycket mys för mig. bra att ha något att se fram emot.

5:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home