Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, oktober 03, 2008

Emma!

Igår kväll var jag ute med mina arbetskamrater. Kvällens huvudperson var Emma. Första gången som vi träffade henne. Emma föddes 16 juli på kvällen. En underbart söt o go rulta. Lite allvarlig men jag fick ett gott leende av henne. Ser fram emot fler möten med henne o hennes familj.
Kan rekommendera restaurangen La_Ciociara på Valhallavägen. Hade aldrig varit där förr eller hört talas om restaurangen. Vi ville ha en restaurang som låg bra till för kommunikationer från Norrtälje o Danderyds sjukhus, dit en del av oss skulle fortsätta för att arbeta. Sökte på nätet och kom på denna restaurang som låg nära Tekniska Högskolan/Östra Station. Den ser inte mycket ut från gatan men var riktigt mysigt och med god italiensk mat. Det var gott om folk, speciellt för att vara en vanlig torsdagskväll men med låg ljudnivå. Kommer säkert att gå dit igen.

Etiketter:

9 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Alltid kul, när man hittar en bra restaurang,
ha en bra dag.

12:35 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid. Å så söt hon är den lilla Emma stora forskande ögon så runda gossiga pusskinder! Trevligt att ni hade en bra restaurang at vara på med. Gäller ju att få ihop det så alla kommer dit de skall efteråt och hade du jobb med sen så hoppa jag du sover gott idag...

12:49 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Det kostar ju en slant att äta på krogen så härligt att alla var nöjda.

Filifjonkan! Visst är Emma en riktig goding. Härligt hitta en central restaurang som var så bra, underligt att vi inte hört om den förut. Jag slapp jobba men många andra skule göra det.

1:41 em  
Anonymous Anonym said...

Hörru du du...gör du inte annat än glassar fram på det ena efter det andra? Skojar bara...jag gillar när du tar med mig på diverse festliga ställen...söt som pärlsocker den där lilla pärlan...

1:52 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! det är kul med lite trevligheter. Då blir vardagen roligare o dagarna går fortare, snart är det vår igen...
Instämmer, Emma är söt som pärlsocker.

2:29 em  
Anonymous Anonym said...

Ja men du.. snart är det vår...himmel...vad underbart...bara lite vinter först.. :)

9:13 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Vi fixar den vintern fort!

8:12 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för tipset. italiensk mat, mmmm.

7:48 em  
Blogger Ingrid E said...

Annebelle! Hoppas att du kommer dit o blir lika nöjd som jag blev.

8:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home