Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, september 29, 2008

Enhörna, på landet

Igår, i det underbara vädret, åkte vi till Enhörna för att vara med på modevisning. Det var Butiken_på_landet som hade denna hemma hos ägarna. En mycket trevlig söndagsutflykt. Dessutom blev vi bjudna viltpaj (hjort) och gott att dricka därtill.
Vi hann med en kort promenad i omgivningarna och köpa en regnkappa för höstens Siggepromenader (jättebra pris).
Idag är väl sista ljuvliga dagen. Har promenerat o sedan suttit på balkongen och bara njutit.

Etiketter:

9 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Inte dummt med modevisning (maken köpte också regnställ för cykling idag).

7:38 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Alltid trevligt med vackra ting. Maken o jag är rustade för helgrusk!

8:10 em  
Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

En trevlig söndagsutflykt du har gjort. Bli bjuden på mat och dryck försämrar ju inte heller det hela.

Jag tror att vi har många sköna dagar i solens glans, kvar att njuta av. Trots att det har varit lite regn till och från här i Göteborg i dag.

En skön kväll önskar jag dej. Irene

8:19 em  
Anonymous Anonym said...

Jaaaa då här är det utflykter o allt trevligt ...du är för härlig till att hitta på en massa skoj..m mm det är du..goda maten med..nice Ingrid nice..rustad för Sigges utflykter oxå...bra jobbat.

8:40 em  
Anonymous Anonym said...

Alltid kul med "flärd", speciellt om det dessutom kan vara lite praktiskt. Jag letar febrilt efter en bra och "snygg" regnkappa. Hittills har det varit för "plastigt" det jag hittat men jag ger inte upp.

12:54 fm  
Blogger Ingrid E said...

Irene! Ja det var en trevlig söndagsutflykt. Bra att du är optimist vad gäller vädret för det behöver jag höra.

Anna! Trevligt måste man ha o jag måste vara snygg på Siggepromenaderna så att han inte behöver skämmas för mig.

Ca! Du skulle ha varit med! Jag är glad över min nya regnkappa men jag väntar gärna med att använda den.

1:40 fm  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid. Så Enhörna jag vet att min syster har talat om någon slags butik där ute som de handlade till minsta dottern i när de hade vägarna åt det hållet. Då blir du väldigt tjusig när du skall ut i regn och rusk med Sigge hund! Hoppas din tisdag blir skön med sol

10:26 fm  
Blogger Eva Agnes said...

DEet låter mysigt Ingrid. Synd bara att vädret håller på att försämras. Nu ska vi sitta här i ett halvår och vänta på våren... *fniss*
Ha det bra i nya regnkappan.
Kramar Eva Agnes

11:56 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! låter som den affären för de har en stor avdelning för juniorer. Sigge L o jag kommer att bli ett vackert par. Tisdagen bjöd på en skön promenad i sol sedan kom regnet åter.

Eva Agnes! Ja det var mysigt. Ett halvårs väntan nja jag hoppas att vårens första blommor kommer lika tidigt som i år dvs februari så drygt fyra månader, det får räcka.
Tack det skall bli sköna promenader i den hoppas jag.

11:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home