Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, september 28, 2008

Minibokmässa

Det blev härligt väder även under lördagen så då passade jag på att ta en promenad i Stockholm. Målet för min promenad var Norrmalmstorg och gänget där i gula jackor. Där var nämligen en bokmässa i miniformat, ett ovanligt trevligt ställe för denna aktivitet..
Gunnar_Hökmark moderat delegationsledare i Europaparlamentet bjöd in för att hans bok "Världen väntar inte" nu kommer ut i en andra uppdaterad upplaga. Naturligtvis passade jag på att träffa min vän sedan ungdomen och få både bok o kram. Gunnar var en av initiativtagarna till måndagsmötena - för Balticum - på Norrmalmstorg så därav platsen.
Det var roligt att se att det var stor uppställning och kö till Gunnar.
Eftersom jag läst den första upplagan så kan jag rekommendera boken.

Etiketter:

8 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Tur med vädret, skönt.

1:42 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Underbart väder. Bra bok dessutom.

1:49 em  
Anonymous Anonym said...

Åh....vad du är uppdaterad med världshändelser o allehanda kulturella besök... ölprovningar o promenader... medans jag mest sitter på garden o filosoferar...vilken tur att jag har dig som ger mig en dos av världen utanför.. :D oj där fick jag till det...men du känner ju mig Ingrid ...eller hur.

1:54 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! jag tycker om migsjälv o omgivningen när jag får utnyttja lediga helger till att göra något som berikar, som öl, promenadet o bokträff.

1:58 em  
Anonymous Anonym said...

M mm det är bra att tycka om sig själv....då kan man oxå tycka om andra..

7:31 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Precis så är det!

7:37 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Åhh så trevligt är det din bardomskamrat...kul när man känner igen varandra efter en lång tid. Har inte läst hans bok men kanske skulle jag göra det Håller nu på med Bodil Jönssons tankekraft

10:29 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Mycket läsvärd bok av en trevlig person. Bodil Jönsson tillhör mina favoriter.

11:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home