Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, augusti 01, 2008

Ny blogg - Ingrids Danderyd

Nu i augusti har jag bloggat i två år! Stort TACK till er som tar er tid att lämna kommentarer. De håller bloggen levande.
Det är kul att blogga för det håller mig igång. Lite ledsamt är det att inläggen försvinner i mängden, speciellt de från mina promenader i Danderyd. Därför har jag nu samlat inläggen om Danderyd i en egen blogg Ingrids Danderyd. Förhoppningsvis skall den inspirera till egna promenader i Danderyd eller i er egen närmiljö. Det finns mycket fint nära.

Hannele är den som en gång inspirerade mig att börja blogga, dessutom kan hon mycket mer om datorer o sådant. Passade därför på när Hannele var här att be henne starta den nya bloggen. Nu har vi var sin promenadblogg, Hanneles 80 promenader i Göteborg och Ingrids Danderyd. Säg till om du känner till liknande bloggar.

6 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Grattis till 2-årsdagen och till ny promenadblogg!
Gratis är gott och promenader är nyttigt.

11:19 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tackar o framförallt TACK för hjälpen.
Promenera är gratis o nyttigt, då får man pengar över till annat, t ex porslin.:-)

11:29 fm  
Blogger Filifjonkan 1 said...

åh så kul då skall jag kika senare under kvällen lite dåligt med tiden just nu. Har ju gått på Hanneles promenader rätt mycket och det är så trevligt så nu blir det ett väldigt promenerande för Filifjonkan fnissar,,

1:09 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Du är alltid välkommen in. Det är aldrig fel med en promenad. Trevligt få sällskap på promenaden.
Nu börjar här mullra oroväckande så det blir att stänga av en stund.

2:18 em  
Anonymous Anonym said...

Du den där Hannele hon verkar vara en fena på datorer...henne ska du vara rädd om..fast det är du ju som haft henne där o visat hela halva Sthlm för..så trevligt.M mm det är sådant man gör med riktiga vänner. Får jag vara din vän? Rent elektroniskt? Du är redan min vän så det så... Kram på dig.

8:22 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Ja Hannele är verkligen duktig bl a på datorer. Lite lustigt är det att efter alla dessa år så har vi nya gemensamma intressen t ex trädgård o porslin. Stockholm har mycket att visa, det är en underbar stad med mycket mer att se. Glad över att du vill vara bloggvän!

11:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home