Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, juni 16, 2008

Stocksunds hamn

Igår blev det en trevlig söndagspromenad till Stocksunds hamn och paus med en Loka på Hamnkrogen mycket trevligt! Förhoppningsvis är jag snart tillbaka där. Mysigt att sitta där ute vid vattnet.
Hamnområdet har de senaste åren gjorts om för Marina Läroverket och i hamnen ligger deras skepp och bastuflotte. Nu är det ett trevligt område att gå i och titta på de fina skeppen.
I fjärran syns också Cedergrenska Tornet i verkligheten inte alls lutande. Bilden har jag tagit med värsta zoomen och det blev ju riktigt bra skärpa.

Etiketter: , ,

4 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Mysigt det ser ut.

1:56 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Riktigt mysigt! Hoppas få se dig där snart!

2:04 em  
Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Vad skönt att ta en paus vid vattnet.

Jag passar på, när jag ändå är här, att ge dej lite SOLVÄRME.

Solvarma hälsningar från Irene

6:14 em  
Blogger Ingrid E said...

Irene! Ja det var riktigt skönt. Tack för värmen, det var mycket varmare ikväll.

11:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home