Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, juni 17, 2008

Sommarlov

Igår kväll var det kommunstyrelse. Det sista politiska sammanträdet i sommar. Nu har jag sommarlov från politiken, bara ett nämndemannauppdrag i slutet av juli i sommar.
Efter sammanträdet o före jobbet passade jag på att ta en ordentlig cykeltur i den fina kvällen. Solvarm hade varit hygglig och skickat hit sol o värme. Cyklade från Djurholm utmed vattnet till Stocksunds Hamn och hittade där tjusiga veteranbilar. Sedan var det en kort tur till Danderyds Sjukhus och jobbet.

8 Comments:

Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Vad skönt att det funkade. Hoppas att solen och värmen består, annars får du säja till så skickar jag mer.

Vilken skön "sommarbil" du visar i dag.

Du får ha ett skönt Sommarlov,

önskar Solvarma Irene

1:43 em  
Blogger Ingrid E said...

Tack Irene! För gårdagskvällens fina väder, det blev verkligen en skön cykeltur. Visst är bilen läcker! Kan du skicka upp sol på torsdag också?
Ha det riktigt skönt i värmen!

4:55 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Läcker bil, skönt med lov, jag har inte heller några förpliktelser på några veckor nu.

9:55 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Härligt med sommarlov! Hoppas att vi får en skön sommar!

3:48 em  
Blogger Eva Agnes said...

Hej Ingrid!
Kikar in för att önska dig en underbar midsommar i mitt härliga Danderyd.
Reser upp till sonen den siste juli och stannar några dagar. Han har lovat ta med mig på segeltur till min brygga i Edsviken. Det ser jag fram emot.
Ha nu en skön midsommar, vännen.
Kramar Eva Agnes

7:15 em  
Blogger Ingrid E said...

Eva Agnes! Glad Midsommar! Hoppas att ditt besök här i sommar blir soligt o trevligt.

12:14 em  
Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

I fall du inte har nån sol och värme i dag? så skickar jag dej en omgång till, Här kommer den!!!!!!!!

Du får ha det så skönt i helgen. Irene

3:24 em  
Blogger Ingrid E said...

Irene! Stopp o belägg! Tror du har skickat fel för nu har solen gått i moln! I morse var här en riktigt fin sommardag.

4:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home