Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, mars 26, 2007

Nyköping och Björn Skifts

Igår var jag i Nyköping för att lyssna på Björn Skifts. En jättetrevlig konsert med ett väldigt bra band bakom Björn. Personligen skulle jag gärna hört mer av de gamla sångerna/visorna. Mitt sällskap tyckte han kunde varit poppigare, att det blev för mycket storbandmusik av det hela kan delvis hålla med för det var onödigt att ändra stil på Hooked on a feeling.

Inför konserten tog vi en promenad och fick lyssna på Näcken som satt i den brusande forsen.

Imorgon kväll blir det helt annat ljud, Bob Dylan!

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Vilken underbar bild, kom på at det var länge sedan jag lyssnade på Björn Skifts live, det var i huvudstaden, restbiljetter halv timme innan konserten,

4:57 em  
Blogger Ingrid E said...

Tack Hannele!
Förmodar att det var en poppigare Björn Skifts du fick lyssna på eftersom din konsert har några år på nacken.

11:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home