Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, mars 16, 2007

100

Idag fyller jag 100! Dvs detta är post nr 100 på min blogg sedan 9 augusti 06.

Vem bloggar du för frågade en vän. Mig själv är svaret, en dagbok med bilder på nätet. Under december-januari gjorde jag ett uppehåll och fick då oväntat många frågor om vad som hänt med bloggen. Det har inspirerat att sätta igång igen och numera försöker jag lägga in något nytt varje dag.

Stort tack till er som läser och speciellt till er som skriver kommentarer. Jag älskar att få kommentarer! Tyvärr kan man inte lämna det fältet fritt pga robotar som försöker skriva på sidorna så därför måste jag ha de dumma bokstäverna som skall fyllas i.

Inte kunde jag ana när jag började blogga att jag skulle bryta fotleden och därmed bli sittande vid datorn, kanske lite tjatigt. Nu är jag i farten igen.

Namnet på bloggen stämmer verkligen för här är en blandning, Ingrids blandning, lite politik, trädgård och annat som händer och sker runt mig.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis, man ska ta vara på alla möjligheter till att fira ;)

5:14 em  
Blogger Ingrid E said...

Självklart, livet blir roligare då. Tack för dina kommentarer på min blogg!

5:17 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid.
Det var väldigt vad du hunnit med på bloggen och jag har nog inte läst hälften!!!
Du är välkommen att komma hit och hjälpa till med "trädgården" där är mycket som skall göras men "vintern" får först vara över!!!Vilket snöoväder i morse!!!
Nu skiner solen!!!
Ha det!!! Kram
Lill-Lill

7:01 em  
Blogger Ingrid E said...

Hej!
Kul att höra ifrån dig! Ja jag är flitig på bloggen, försöker lägga ut något varje dag.
Kram!

7:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home