Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, mars 22, 2007

Mitt första hem

Blev full i skratt när jag såg den här bilden som är från Edlunds Fastighetsbyrå www.edlunds.se och är utlagd för att visa bilder till en lägenhet som är till visning nu i helgen. En jättefin lägenhet som är mycket smakfullt renoverad, den kan jag rekommendera!

Ni ser ett fönster på första våningen som är alldeles vitt. Det är mitt sovrum. Persiennerna är nerdragna eftersom jag ligger och sover efter nattjobb, precis som jag gör i dessa dagar.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul med nostalgi.

1:37 em  
Blogger Ingrid E said...

Nejdå inte nostalgi! Djursholms slott är mitt andra hem så då måste detta vara mitt första hem! Nostalgi, det är Haga i Göteborg.

5:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home