Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, september 13, 2010

Hos Ruben

Tack vare Hannele och hennes flitiga bloggande fick jag följa med henne och besöka Ruben och se hans vackra trädgård. Så började vi dag 3.
En helt fantastisk trädgård som Ruben presenterar med underbara bilder på sin blogg Rubens_rabatter Där presenterar han ögongodis. Mina bilder känns futtiga i sammanhanget.
Alltid trevligt att träffa trädgårdsvänner. Konstaterade att Ruben o Hannele har mycket tillsammans - var sin trädgård med massor med skönheter, samtidigt som de inte har så mycket tillsammans bl a så frösår Ruben mycket.
En av mina favoriter i Rubens trädgård. Tydligen även en av Rubens eftersom han har den i bloggens huvud. Visst är den vacker mot denna bakgrund!

4 Comments:

Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid, Ja så mycket fint han hade de gode Ruben var in och kollade hans blogg med länkade den till mig också vill jag se mer av.
Finns så mycket fina växte kul att han frösått Dahlior det tar tid och är ett piller tycker jag.

1:33 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Kul att du hittade till Ruben. Ögongodis! Härligt med skickliga fotografer.

5:02 em  
Blogger Hanneles bokparadis said...

Visst är det kul att träffa bloggare på riktigt.

9:45 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Ja verkligen. Hittills har jag bara träffat mycket trevliga bloggare.

12:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home