Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, augusti 31, 2010

Sista göteborgsbilderna för denna gång

Vädret i Göteborg kunde varit bättre. Fick dock följa med mina badpojkar + flicka o bada (fötterns för min del) i fin badvik på Näset.
Götheborg låg vid kaj för krig med Danmark. Som tur var ej på riktigt, man samsades bra.
Kungstorget var i salig röra eftersom Saluhallen håller på att renoveras. Välbehövligt!
Kunde inte låta bli att tänka på då, när Kungstorget skulle fått ett underjordiskt garage. Torget occuperades och det blev inget garage. Synd för centrala Göteborg. Hörde flera kommentarer om detta - bygg garaget nu när ni ändå är där.
Istället blev det en pråm. Kontrast till de gamla skönheter från Danmark som var på besök.

2 Comments:

Anonymous Hannele på Hisingen said...

vi har haft runt 20 gr hela sommaren,
regn bara på nätterna

4:33 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Synd jag inte var på Hisingen!:-) Göteborg var varmt men tyvärr inte soligt, Nu tror jag ni har bättre väder än vad vi har.

4:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home