Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, augusti 24, 2010

Onsala

Roligt besöka Onsala sommartid. Älskar dess natur med den underbara Kungsbackafjorden.
Väldigt varierande väder tyvärr för jag älskar ju att sola o bada när jag är i Onsala.
Onsala har ett rikt djurriv och Kungsbackafjorden är nu naturskyddsområde. Dock första gången som jag såg Häger där.
Alba är en riktigt älskvärd dam i sina bästa år. Sigge är min pojkvän, Alba flickvän. Vi hade sköna promenader tillsammans.

3 Comments:

Blogger NinaH said...

Nämen?! Var Sigge också ute och åkte med dig?!;-) Så trevligt ni haft det!
Är Alba en hundtjej? Hur ser Sigge på så´na?;-)
Och hur upplevde han Hägern????;-)
(Måste varit spännande för dig få uppleva en sådan på så nära håll!)
Och du: Franska Konditoriet måste man ju besöka vid nästa Gbg-besök! Det se man ju direkt!;-)

6:06 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Åh jaha du ar varit på resande fot ordentligt ser jag. Kul med hägern, Så Sigge fick med res med på lite semester till flickvännen Det kan jag tänka mig att han uppskattade,:)

7:30 em  
Blogger Ingrid E said...

Nina o Filifjonkan! Nej Sigge var inte med utan det var Alba o jag som var ute på sköna promenader. Annars gillar Sigge tikar så de hade nog kommit mycket bra överrens.

7:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home