Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, november 02, 2008

Herrbesök o presenter

Igår kväll hade jag besök av två tjusiga herrar; hunden Jamie och katten Moses. Det var inte helt lätt att fotografera dessa skönheter så därför vänder Moses ryggen åt oss. Ögonen blir förfärliga av blixten och de låter sig inte fixas i det vanliga programmet. Det är dock två gosiga och gulliga herrar. Moses gillade Sigges säng.
Herrarnas mattar vet vad jag gillar så dessa vackra blommor står nu på mitt bord.
Idag efter promenad i det underbara solskenet så hängde en påse bullar på min dörr. Jamie hade bakat. Jättegott till kaffet.

7 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Så gulligt!

7:16 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Visst är det!

8:11 em  
Anonymous Anonym said...

Jamie Olliver...men Ingrid den nakna kocken alltså...himmel det hade jag aldirg trott :)...m mmm vilka fina djurkompisar...fina blommor...precis vad Ingrid vill ha kan jag tro..

8:47 em  
Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Det var ju en trevlig överaskning, bullar på dörren, jo jag tackar jag.

En skön söndagskväll och en god början på den nya veckan önskar jag dej.

Irene

9:01 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Jamie är verkligen duktig i köket, en önskedate. Visst vet mina vänner med djur vad jag vill ha, som synes.

Irene! Det har varit en härlig helg nu är det bara att hoppas att november fortsätter i samma stil.
Önskar även dig en trevlig vecka.

9:47 em  
Blogger NinaH said...

Så gulligt trevligt du bliovit bortskämd! Men det är du väääärd!!;-)

1:31 fm  
Blogger Ingrid E said...

Nina! Tack fast det vete sjutton.:-)

3:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home