Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, oktober 23, 2008

Goda dagar

Vilka goda dagar jag hade på Västkusten! Massor med gott att äta o dricka. Dagarna avslutades i Göteborg på vad jag trodde skulle bli en enkel fika. Det blev en jättetrevlig lunch med glada vänner. Bl a fick jag den godaste fisken. Makrill! Skall ätas på Västkusten för här i ost blir den något helt annat o inte lika gott. Som synes fick vi de smaskigaste bakelserna till kaffet.
Just nu har vi underbara dagar. Lite blåsigt men massor med sol och varmt för årstiden. Det gäller att njuta ute nu för snart kommer vintertiden o därmed mörkret så därför är jag inte så flitig vid datorn just nu. Sigge L får finnas sig i att det blir långpromenad idag.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh...du...vad du glassade runt där bland delikatesserna..ingen ände på det...det är rätt Ingrid..livet ska njutas..lite kan jag väl få leka med maten..:)

1:41 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Man skall se till o ha det bra, njuta av livet. Då blir vardagen mindre grå.
Ok du får leka med maten men det skall vara innan den hamnar i kastrullen:-)

4:06 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Det är ju alltid toppendagar på loppis :)

6:41 em  
Anonymous Anonym said...

på Västkusten, skrev jag väl.

6:42 em  
Anonymous Anonym said...

Ha...du jag tar en sådan goding där på fatet...smakar så gott efter min räkmacka som var så pass god o fräsch..good good med en kaffe o bakelse efter..tack så mycket du är så generös..

7:31 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Den felskrivningen måste vara ett underbart uppdrag för en psykolog!:-) Trevliga vänner gör besöken på Västkusten speciella.

Anna! Var så god! visst var den god! Räkmacka mums!

7:47 em  
Blogger NinaH said...

Smarrigt!
Men du Ingrid...vadå "akta mig"???!! Har ju sagt ni är välkomna!;-)

11:24 em  
Blogger Ingrid E said...

Nina! Du är inte rädd av dig bra! Got med smarrig bakelse en oktobersöndag. Man måste få unna sig!

5:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home