Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, oktober 31, 2008

CD o DVD-rea

Nu är jag preparerad för ruskdagar o kvällar! Har varit på Åhlens CD o DVD-rea och fyndat. Det blev flest DVD denna gång. En film, "Flyga drake" som var billigare än en biobiljett. Har hört den som ljudbok tidigare, blev väldigt förtjust o det skall bli intressant att se filmen också.
Två TV-serier som tillhör mina stora favoriter "En förlorad värld - Brideshead revisited" som jag bara älskar och det främst för Jeremy Irons underbara engelska. Såg serien senast på TV3 och nu skall det bli skönt se den utan reklamavbrott.
Många skratt blir det med Helt hysterisk. Underbara o galna kvinnor. Visst skulle vi väl lite till mans vilja leva lite som dessa?
Bara en CD. Denna gång en med svenska folkvisor. Klart bra.

6 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Happpy Halloween!

8:59 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tack detsamma! Tror dock att tittandet blir efter helgen.

9:31 em  
Anonymous Anonym said...

Det är ju gott att spara till regniga dagar...

11:33 em  
Blogger NinaH said...

Sickna fynd! Ha det så kul framför TVn!;-)
Ha överhuvudtaget en trevlig helg!
PS I morgon ställer vi ut en korg med äpplen inkl. "välkommen- att-ta-ett-äpple"-skylt! Nu ska vågar ta... Maken tror inte det... jag tror! Vem får rätt, tror du?!;-)DS

1:00 fm  
Blogger NinaH said...

Äh... "Nu ska vi se om någon vågar ta"... skulle meningen förstås vara!!!

1:01 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Ser aldrig på TV dagtid men en o annan mysig kväll ser jag fram emot.

Nina! Du måste berätta hur det går med äpplena. Hoppas verkligen att folk har förstånd att ta så att du får rätt.
Trevlig helg!

4:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home