Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

söndag, oktober 26, 2008

Klockor o tid

En dag som denna tänker man lite extra på tiden o klockor över tiden. Jag har klockor överallt hemma, jag gillar att se vad klockan är. Armbandsuret använder jag inte så ofta numera, klockan i mobilen har fått ta över den funktionen.
Arbetade inatt vilket innebar att jag fick arbeta en timme extra. Den gick fort i år så inga problem. I korridoren har vi klockor som ställs om centralt någonstans. Vägguren inne på salarna o arbetsrummen ställde jag om och det var många.
Tycker att mina klockor oftast visar olika tid. Nu har jag dock hittat en klocka på nätet Fröken_Ur finns nämligen även där.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja himmel vad klockor man har...tid överallt liksom..tur att det oftast inte är så där precis noga på minuten vad klockan är...för lite olika går dom ju..men nu är alla ställda här så vinter har väl börjat nu då...

8:35 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Som medlem i gammalt klocksläkte tycker jag om klockor, men märvärdigt, hur många klockor som ska vridas....

12:21 fm  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Nog blev det mycket vinter idag eftersom vädret var extra grått o mörkt. Många klockor blir det. Vill vara i tid o ej vara tidtjuv.

Hannele! många klockor att ställa blir det. Har dock ingen som skall vridas upp. Alla mina går på batteri.

12:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home