Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, oktober 20, 2008

Alba!

Låt mig få presentera: Alba femårig tjej som förmodligen är pudel o terrier, i en skön blandning. Ny medlem ute på Onsala. En riktigt mysig o gullig tjej med väldigt vackra ögon. Hon är en mycket glad o kelen tjej. Jag smalt direkt.
Den nya leksak från Danderyd gillades och visst passar den bra ihop mot det svarta.
Det är alltid spännande att åka tåg mellan Göteborg o Stockholm för man vet aldrig var man hamnar. Denna gång fick X2000 ta vägen om Västerås pga tågurspårningen i Stockholm.
För ett drygt år sedan hamnade jag i Eskilstuna. Denna gång var extratrippen i mörker så inget att titta på igår.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej
Alba var ju bedårande, jag skulle säkert också smälta om jag träffade henne.
Jag tänkte på dej igår kväll när jag hörde om urspårningen.
Annika

12:26 em  
Blogger Ingrid E said...

Annika! Tack för igår! Så gott o så trevligt!. Tågförseningen gick bra på full mage.
Ja visst är Alba bedårande!
Kram!

12:32 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken gosing! Fint namn, hon är ju inte så vit men på tvärtomspråket så...

1:05 em  
Anonymous Anonym said...

Men hallå....hemma igen...så nice...tur att du kom hem då när tågen verkar leva sitt eget liv...åh...vilken liten gosing..Alba fast svart...coolt..kan tro att man smälter av den lilla trasselsudden...härligt Ingrid att jag vet var jag har dig igen..

2:30 em  
Blogger Ingrid E said...

Annebelle! Ja Alba är en liten gosing. Passar bättre i knät än din Jackson.
Hon har lite vitt på bröstet annars som sagt inte så vit.

2:30 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Nu skall jag hålla mig hemma ett tag. Ja Alba ser faktiskt ut som en trasselsudd o är väldigt mjuk.

2:32 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

tågurspårningen i Stockholm... dom kör väl som galningar

7:39 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Ingen aning men just där brukar det gå långsamt. Jag är glad jag inte satt på det tåget.

7:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home