Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, september 12, 2008

Underbart! Sol!

Vilken härlig dag vi haft idag! Största delen har jag tillbringat utomhus, datorn har fått stå över idag.
Just så här skall det vara: En rejäl promenad och sedan fika på balkongen i solstolen. Med sol, Sigge o naturligtvis kaffe o kakor som burits ut med min nya bricka o mugg som inköptes i Gustavsberg.
Även naturen har vaknat till. Liten nyckelpiga t ex och på promenaden så såg vi rovfågel som försökte ta fågelunge. Härligt naturliv i storstadens närhet.

4 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Underbart med såna höstdagar, här är det också fint. Vilken fin bricka o mugg, känner igen (jag saknade en mugg, men hittade på ikea för 2 kr, läs rätt: två kronor!)
Ha en trevlig solig helg.

8:31 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid Tittar in så sent men jag somnade framför tvn med kuddar bakom ryggen,skrattar Tog ut mig alldeles idag Hade varit skönt att sitta hos dig där på balkongen istället tror jag. Det lät så härligt Och lilla Maria nyckelpiga med vaken!En skön solig helg hoppas jag vi alla får nu

11:42 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Visst är fina höstdagar fina med klar hög luft o riktigt varmt o skönt.
Vi brukar köpa billiga koppar till jobbet på IKEA men två kr tror jag är det billigaste jag hört.

Filifjonkan! Finns inget bättre sömnmedel än TV! Hade varit trevligt med ditt sällskap på balkongen. Ha en skön helg med förhoppningsvis mycket sol.

11:49 em  
Anonymous Anonym said...

Ja Ingrid nu har du äntligen fått din sol...härligt. Här är så underbart idag...kram på dig.

4:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home