Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, juli 19, 2008

EMMA!

Får jag lov att presentera Emma!
Född 16 juli 2008 kl 22:40. Vikt 3285, längd 51. Henrik o Emil heter de stolta storabröderna.
Visst är hon väl söt! Redan så mycket hår. Bra röstresurser har hon, de har jag hört på telefon.
Emmas Mamma o jag är arbetskamrater och goda vänner. På vår avdelning har det fötts många barn senaste tiden, alla flickor.

Kan inte låta bli att tänka lite på vår fantastiska tekniska utveckling och fundera över vad Emma kommer att få vara med om. Vem kunde för 10 år sedan föreställa sig att Emmas Pappa skulle ta en bild av Emma med sin telefon, skicka till min och sedan kan jag lägga ut den på min blogg!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mirakel... båda två. En liten ny mirakulös människa... så bedårande söt. Mirakel nr 2 att kunna länka ut en bild från sin telefon. Vart ska det sluta... ska vi kunna se vad andra tänker till slut.. Ha det gott min vän.

4:29 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Visst är Emma ett litet mirakel! Tekniken tycker jag är utveckling. Förhoppningsvis fortsätter den framåt och gör livet lättare för oss.

5:03 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Söt. Visst är det häftigt, allt so hänt.

10:06 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid,, Ååhh så härliga de är de där småiga. De luktar så gott och är så lena...det är fantastiskt ,med tekniken som du säger. Man hänger knappt med. Man kan ju undra ja vad hon skall få vara med o teknikväg.Man kan inte föreställa sig längre vad som skall utvecklas man ror ju nästan inte att det skall gå mera...Emma är så sött namn de där äldre namnen går igen i olika perioder,,

12:12 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Kommer du ihåg när dina nu stora barn var så här små?

Filifjonkan! Visst är hon go, hoppas snart få lukta på henne.
Ja till o med datanördar har svårt hänga med i alla nyheter så då kan du tänka dig hur jag har det.

1:10 em  
Anonymous Anonym said...

Sånt glömmer man inte,
inte lätta att hålla dem i famnen nu :)

9:52 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tänk att dessa små skall bli stora o långa!

5:01 em  
Anonymous Anonym said...

hihi, även om de skulle få plats i famnen, så är de ju aldrig hemma :)

1:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home