Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, maj 14, 2008

Första bilderna

Nu har jag tagit första bilderna med nya kameran och lyckats överföra dem till datorn. Behandlade dem i mitt gamla program för någon motta får det vara.
Naturligtvis fick Sigge L agera fotomodell, det gjorde han med den äran.
Visst är det skillnad. Titta bara på zoomen. Bilderna av Skäggdoppingen är tagna på samma plats. Den nedre med gamla kameran. Jättenära kommer jag med nya kameran. Kul! Ännu roligare blir det när jag lärt mig alla finesser.

4 Comments:

Blogger Resa med Herbert said...

Hej Ingrid!

Vilka fina bilder det blev och Sigge L är verkligen en söt fotomodell. Visst är det kul när man kan zooma in ordentligt. Irene

4:53 em  
Blogger Ingrid E said...

Irene! Är riktigt stolt över min premiär. Det kommer att bli ännu roligare att fotografera nu!

5:42 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid ooh ja sån skillnad det vart på lomboet man märker ganska fort hur den gör annorlunda det var samma för mig med bilderna men nu är min kamera ett helt år gammal..skrattar hunden är ju så söt där han kikar upp på oss

11:17 fm  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Ja det är stor skillnad mellan kamerorna. Utvecklingen går fort o är omöjlig att hänga med i. Hoppas att denna håller några år. Visst är Sigge söt!

4:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home