Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, april 05, 2008

Bokbord o promenad

Vilket underbart väder idag! Och jag är ledig!
Varje lördag står moderaterna i Mörby Centrum i Danderyd. Ute vid den södra ingången vid bra väder. Idag kunde jag vara med. Numera har vi en tunna på hjul som vi lägger våra grejor på. Gula jackor som syns mycket bra har vi på oss. Idag delade vi ut flygblad om att vi håller på att göra naturreservat för Ekebysjön. Det var dock ovanligt lite folk som gick o handlade idag. Folk utnyttjade säkert det fina vädret.
Efteråt gick jag på en riktigt skön promenad tillsammans med Chris som är i sin gamla hemtrakt över helgen. Sol o varmt. Många blommor att titta på. Inte en snöflinga i synhåll. Nog har vi en underbar vår!

Södra entrén till Mörby cenrum. Gjordes i ordning för ett par år sedan och har blivit riktigt fin. Även socialdemokraterna var ute och delade ut flygblad. Kul med lite konkurrens och möjlighet till småprat.
Nu är det mysigt att se på allsvensk fotboll på TV. Riktigt spännande!

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Där har jag varit!

11:46 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Stämmer!

11:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home