Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, november 01, 2007

1 november

Kommer ni ihåg första november 2006? Ingrids_blandning_om 1_nov_06
Snö med allt vad det innebar med problem i trafiken. Det slogs många rekord i långsamhet i trafiken. Bussarna gick inte så folk fick problem med att ta sig hem.

November är definitivt inte någon favoritmånad hos mig. Ännu mörkare och snö och kallt.
Idag har det dock varit en underbar dag med mycket sol och varmt för årstiden men snövarningarna har kommit.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid. ja då visst kommer jag ihåg förra året precis som du sa massor med snö som hävt ner vägproblem och Filifjonkan fick ringa grannen att skotta rent utanför så jag fick fram min bil. Men i år är det i ordning motorvärmare spadar kupevärmare skrapor salt och sand och ny piasavakvast ordentliga skottarhandskar man skulle behöva lite kraft i arm med så ginge det bättre eller vad säger du?

8:35 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Det där låter klart bra! Ännu bättre om vi slipper snön totalt!

9:36 em  
Anonymous Anonym said...

och jag som gillar att skotta snö, gratismotion :)

9:43 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Det får väl snöa på Hisingen då. Bara jag slipper den så att jag kan fortsätta att cykla till nattjobbet.

10:29 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Du får skaffa vinterdäck tll cykeln
som maken har gjort.

9:59 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Ingen idé för dels är min balans för dålig och dels så plogas inte denna väg.

11:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home