Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, oktober 24, 2007

Sista promenaden med Sigge L

Idag var sista dagen som jag hade Sigge L på ett bra tag. Hans mormor o morfar skall ta hand om honom ett tag så Sigge skall åka till Västkusten. Han kommer att få det jättebra där. Naturligtvis kommer jag att sakna honom mycket. Inte minst våra promenader som ibland inte gick så fort, Sigges fel, jag travar på.

En dag som idag är det underbart att komma ut några timmar mitt på dagen, njuta av solen och det friska luften. Få njuta av alla vackra färger som finns nu som de på trädet nedan. Ljuvligt!

5 Comments:

Blogger Daisy said...

Det var så fint träd. Jag ser inte det här i kista. I dag vi gick promenad (jag och gabriel) men igen som du har bild så fint träd.
Kram!

9:35 em  
Blogger Strumpstickan said...

Sigge är ju jättesöt! Cairnterrier?

Vackert träd, och såååå rött:))

8:43 fm  
Blogger Ingrid E said...

Daisy! Underbara färger i naturen nu. Detta träd fantastiskt. Gabriel tror jag sov sött på er promenad:-)

Monica! Vissst är Sigge söt, och det vet han om. Han är en Norwichterrier.

Undrar så vad det är för träd, ser ut som ett konstverk.

7:11 em  
Anonymous Anonym said...

Fägerna är så fina nu, en vacker höst.

8:38 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Instämmer! Tyvärr kommer mörkret i helgen.

6:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home