Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, oktober 16, 2007

C Eriksson solo

Fredags kväll var jag med min bror på Lorensbergsteatern och såg "C Eriksson solo", dvs Claes Eriksson från Galenskaperna och hans enmansshow.
Det skall erkännas att jag gick dit lite skeptisk för jag tycker han har blivit mycket politisk och jag delar inte hans uppfattningar.
Det var bara att ge sig! En helt underbar föreställning som man har roligt åt i flera dagar, jag njuter fortfarande och småler åt alla härliga, underbara, underfundiga skämt så som göteborgshumorn är när den är som bäst.
Ett exempel:
Två hästar pratas vid efter en Stockholmsresa.
- Vad tyckte du om Stockholm?
- Jo fin stad men jag blev lite besviken på Hötorget.

Har du möjlighet att se showen så ta den!
Hos kulturtuben kan du läsa mer om C Eriksson solo, After Shave o Galenskaparna och beställa biljetter.

När jag letade runt på Goggels kom jag på fancluben för Galenskaparna och After Shave, GASklubben på deras site finns mycket roligt.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vi kanske får gå och se honom live eftersom vi inte har tv.

5:35 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Självklart är han live på Lorensbergsteatern. Det går bra att gå på teater även om man har TV:-)
Hoppas att ni passar på att titta på många liveföreställningar nu när ni är utan TV.

6:55 em  
Blogger Strumpstickan said...

Tack för tipset! Vi var på Jonas Gardell i lördags och det var verkligen oförglömligt:)

9:05 fm  
Blogger Ingrid E said...

Monica! Hoppas att ni kommer iväg. Ni kommer inte att ångra er.

6:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home