Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, augusti 24, 2007

Inte min dag idag

24 augusti 2007 är min otursdag.
Det började i morse när jag cyklade hem och lyckades träffa på en container. Det gör fortfarande ont i högerhanden.
Det fortsatte i eftermiddags när jag tvättade i föreningens tvättstuga. En av maskiner gav upp så jag blev tvungen att tvätta om.
Slutligen så gick jag o handlade. När det var dax att betala gick inte blixtlåset upp till fickan där plånboken låg. Jag fick gå hem och använda lite våld för att få fram plånboken, därefter tillbaka till affären för att betala. Det blev onödig extra motion idag. Höstlöftet håller.
Nu håller jag mig inne bl a för det verkar vara åska på gång och med dagens tur slår väl blixten ner i mig om jag går ut.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej.... ingen bra dag.

1:16 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tack o lov så hände ingenting mera.

2:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home