Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, augusti 24, 2007

GRATTIS Ann-Cathrine!


Idag fyller Ann-Cathrine Haglund, Uppsala, jämna år. Ett jättestort GRATTIS från mig. Jag är verkligen ledsen över att inte kunna vara med i Uppsala och uppvakta.
Ann-Cathrine är ordförande för Sällskapet för Moderata Kvinnors Historia. Vi lärde känna varandra i början av 80-talet, speciellt när Ann-Cathrine var ordförande för Moderatkvinnorna och riksdagsledamot. Vi hade mycket trevligt tillsammans bl a var vi ute på turnéer i Sverige. Jag säger bara Grand Hotel i Strömsund!
Därefter var Ann-Cathrine landshövding, först i Malmö och sedan i Uppsala. Nu är hon en mycket aktiv pensionär med massor av uppdrag och aktiviteter.
Jag hoppas att du får en riktigt bra dag.

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Grattis från mej med!

1:17 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Skall framföra det.

2:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home