Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, augusti 17, 2007

Eskilstuna?!

Åkte igår tåg, X2000, hem efter några trevliga dagar o kvällar i Göteborg.
Ett träd hade dock fallit över kraftledningen så vi fick åka över Örebro och Eskilstuna. Försening på två och ½ timme. Som tur vad hade jag ingen tid som måste passas och stämningen var god i vagnen så då kunde jag njuta av vyer av Eskilstuna, som nedan. Det var massor av år sedan jag var där senast. Man borde resa mer i sitt eget land, fast helst då planerat.

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Elskistuna, det är väl där dom har fina parker, nej, där bor ju massa finnar, Enköping tänker jag nog på..

4:50 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Du tänker nog på Enköpings parker. Där var jag för några år sedan, de är värda ett planerat besök.
Eskilstuna är väl känt för sina knivar?

5:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home