Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, augusti 21, 2007

Höstlöfte

Det är väl nu som man skall avge löften om ett nytt, bättre liv. Inte vid nyår. Tror att det har störst chans att bli något av det hela nu när man kommer åter till vardagen efter semestern.

Jag tänker i alla fall avge löftet att jag skall bli bättre på att röra på mig denna höst. Inga mer stillasittande dagar utan jag skall ut och röra på mig, antingen genom promenader med stavar eller Sigge (hundpromenad alltså). Eller så skall jag cykla och då inte bara till jobbet utan lite runt omkring i omgivningarna.

Dessutom har jag förhoppning om att inte behöva kryckorna mera, de skall lämnas tillbaka imorgon.

Jag börjar storstilat för ikväll är vi ett gäng som skall gå 8 (åtta) kilometer i Gåing som gångförbundet anordnar på söder.
Håll tummarna för att det fina vädret hålller i sig!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lycka till.
Annika

5:19 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Lycka till, jag har också gett små löften..

12:03 em  
Blogger Ingrid E said...

Annika! Tack, det började bra igår nu återstår bara resten:-)

Hannele! Tack! Nu blev jag nyfiken på dina löften.

2:14 em  
Anonymous Anonym said...

Kankse ska jag snart berätta om dem, högt :)

6:52 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Hoppas att du lyckas så vi får veta dina löften. Idag har det bara blivit en liten Siggepromenad och Mörby C tur o retur. Benen är stela idag.

6:59 em  
Anonymous Anonym said...

Exakt, hösten är bästa tiden för hoppfulla löften! Och mitt löfte är väldigt likt ditt...och vi är flickor som håller våra löften, eller hur?!

8:32 em  
Blogger Ingrid E said...

Annebelle! Vissst håller vi våra löften! Vi får peppa varandra.

5:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home