Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, april 04, 2007

Göteborgsbesök

Det skulle bli en kul helg i Göteborg var det tänkt men sviterna efter förkylningen förstörde den. Jag kan inte påminna mig att jag mått så pyton förut av en förkylning och att jag blivit så trött tidigare. Jag höll på att somna under Dylans konsert i Scandinavium!

Konserten var inte lika bra som i Globen och det är första gången som det hänt, annars brukar Scandinavium vara kanonbra. Det kan naturligtvis bero på att vi denna gång satt ganska långt ifrån scenen. Förutom bra versioner av sina nya låtar fäste jag mig främst vid två gamlingar nämligen "Girl of the north country" och "All along the Watchtower" ingen av låtarna tillhör egentligen mina favoriter men denna gång fick jag förståelse för dem.
Killarna åkte vidare till Köpenhamn och där gjorde Dylan flera av mina favoriter!

Själv har jag varit hemma och vilat mig. Bl a har jag kunnat njuta av att de i höstas planterade krokusen nu blommar.

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Inte kul, när krafterna försvinner så, bedrövligt att somna under Dylans konsert..
Hoppas du får en fin påsk, kram

12:28 fm  
Blogger Ingrid E said...

Nu är det mycket bättre.
GLAD PÅSK! Kram!

10:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home