Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, mars 30, 2007

Trädgårdsmässan

Nu har jag varit på trädgårdsmässan, Älvsjö, tillsammans med Farida och Ylva.
Det var trevligt som vanligt fast det skall erkännas att jag inte är lika entusiastisk längre.
Vi tyckte att det var färre växter i år, mer grejor. Även färre grejor med ren trädgårdsanknytning så jag hittade inga nya småkrukor t ex.

Mr Alltomträdgårdsforumist: Kenneth på Söder
Gulligt fat med vårblommor
Det blev en del shoppat för Farida och mig
Ikväll är det middag med Forumister. Det skall bli kul att träffas igen.

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Vilken vecka du har!

9:19 fm  
Blogger Ingrid E said...

Ja, den är lite för intensiv eftersom jag också är förkyld. Men jätteroligt har jag!

9:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home