Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

lördag, oktober 24, 2009

Två månader kvar - årets julskiva redan här!

Nu är det två månader kvar till jul. På min cd-spelare ljuder Bob Dylans hesa röst. Han har kommit med en julskiva! En riktig julskiva med bjällerklang, kör o underbar musik. Det är många av de vanligaste julsångerna.

Ska erkänna att jag studsade till vid första lyssningen för det var väldigt så hes han är men nu gillar jag skivan skarpt!
Om det är någon julskiva som du ska köpa så är det denna. Dylan o övriga artister donerar sina royalties till World_food_programme så det kan bli en god jul för fler.

Här kan du gå in och provlyssna och ladda ner sångerna.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous tant Hannele said...

den har jag sett och hört :)

11:09 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Så bra!:-)

11:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home