Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

onsdag, oktober 14, 2009

Väderchocken

Vilken chock vädret har blivit. Från ganska skön höst med sol gick vi direkt till vinter. Först kom det snöblandat regn och i morse var det snorhala vägar och svinkallt. Fick leda cykeln hem från jobbet för det var för halt för att cykla.
I eftermiddag blåste det rejält men molnfritt o sol. Efter promenaden var det skönt inomhus och fin solnedgång att njuta av.
Har fortfarande problem med min dator. Dock stänger den inte av sig lika ofta så nu kan jag bli aktiv på bloggen igen.

3 Comments:

Blogger NinaH said...

Hu! Jag bävar inför att det där vita ska trilla ner här också! Hu, hu, hu!
Se nu upp på det glatta! Take care!

1:13 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

hagel har vi också haft

12:21 fm  
Blogger Ingrid E said...

Nina! Take care heter vårt nya datasystem på jobbet:-) Hoppas slippa hala vägar i helgen eftersom jag ska arbeta men det ser mörkt ut.

Hannele! Snöblandat regn och underkylt regn (jättehalt) har vi haft, inget hagel vad jag sett.

6:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home