Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, oktober 16, 2009

Gott på Söderkisen

Mina arbetskamrater o jag har gjort Söderkisen, vid Mariatorget, till vår stamkrog. Igår var vi där o firade arbetskamrat som i dagarna fyller 60 år. Det var jättegott o trevligt. Det vattnas i munnen när jag ser bilden av lammfilén. Den var otroligt mör o god. Vi som åt den var överens om att detta var något av det godaste vi någonsin ätit!
Till efterrätt blev det jordgubbar o vaniljglass, enkelt och också jättegott.
Det går lite lättare att gå o jobba en helg när jag har haft en trevlig utekväll i veckan som varit.


2 Comments:

Blogger Anna tassar in.. said...

Jag bara älskar rektangulära tallrikar...du så elegant..härlig upplevelse kan jag tro...

8:50 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Jättegod mat på nya tallrikar. En mycket mysig kväll. Dessutom till vettigt pris.

4:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home