Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

tisdag, april 07, 2009

Bob Dylans nya singel!

http://www.newsweek.com/id/40211#?l=25152707&t=18540585001

Via Bob Dylans hemsida har jag fått en länk till Bob Dylans nya singel "Feel A Change Comin' On" från hans kommande album "Together through life".
Hoppas att det fungerar. Lyssna o njut även om jag tycker rösten är rätt så hes, den var bättre live!

Så här ska musikindustrin fungera för nerladdning. När jag var på turné hade man möjlighet att ladda ner hela cd:n!

Etiketter: ,

6 Comments:

Blogger Filifjonkan 1 said...

Tusen tack lyssnar på den nu den är bra tusen tack och kram

5:31 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Roligt att Filifjonkan gillar låten. Kul att kunna göra såhär.

6:05 em  
Blogger Anna tassar in.. said...

Han har verkligen en röst som är lite stökig..raspig...cool..som man bara gillar och njuter av..trots att jag inte är lika totalt insnöad som du Ingrid..va..himmel du är minsann lite tokinsöad på Bob...eller visst..:)

8:26 em  
Blogger Ingrid E said...

Anna! Erkänner att jag är totalt insnöad på Dylan.
När man är snart 68 år så får man låta lite raspig.

8:30 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Tack för länken.

8:54 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Njut!

7:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home