Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

torsdag, december 11, 2008

Mysig eftermiddag

Var igår ute i Norrtälje på en mycket trevlig o god eftermiddag. Träffade min barnlediga arbetskamrat och hennes ljuvliga familj. Smile! Charmtrollet Emma var full av leenden efter att ha sovit som en stock. En riktigt liten pärla som gör en jätteglad. Stod jättebra i mitt knä.
Emil, som är full med bus o jag är helt överens. Glass o hallon är jättegott!
Storebror Henrik o jag fastnade på plåten tillsammans när vi vände på kameran.
Tack alla för en riktigt mysig eftermiddag.

10 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Tänk så lätt man kan fastna, jag tog också ett sånt kort på en ljuvlig liten varelse.

7:55 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tog du också kort på dig själv?:-)

8:04 em  
Blogger ~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ said...

Hoppas det blir värt det (trevliga) besväret med Bob Dylan-biljetterna. Håller med dig, han är helt ok! :o)
Ha en fortsatt trevlig kväll,
Lydias Gröna Fingrar

9:07 em  
Blogger Anna tassar in.. said...

Men hoppsan..ögonkontakt...härligt.Kan tro att du njöt där bland dessa godingar..

10:47 em  
Blogger Filifjonkan 1 said...

Hej Ingrid ja de är så goa barnen de växer för fort bara...

11:33 em  
Blogger Ingrid E said...

Lydia! För Dylan kan man inte göra för mycket. Denna gång kom vi undan lätt men fick dåliga platser.

Anna! Jo du njöt av dessa gosingar.

Filifjonkan! ja det är märkligt hur fort det går. Bäst njuta av stunden.

3:08 fm  
Anonymous Anonym said...

tja, barnbarnet låg ju på mej..

9:53 em  
Blogger NinaH said...

Fniss... Dylan gillar jag som du vet bättre inspelad än live! (pga mina dåliga erfarenheter av live-framträdande med honom!) ;-) Därför ringa förståelse för köande för HANS biljetter!;-) Men jag vet ju din vurm... och respekterar & beundrar dig i den!(Menar: att du varit så troget fan... så lääänge!!) Och förstår ju att det där nattliga köandet måste vara mysigt tillsammans med andra freakar!
"Mobil-bilds-fastnandet" fick mig att tänka på bilderna man tog i foto-automat och försökte klämma in fyra kompisar på samma bild!;-) Men med kom du Ingrid! Bravo!;-)
Du ser ut att ha haft en trevlig eftermiddag! Jag önskar dig fortsatt trevlig helg!;-)

1:03 fm  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Du har väl köpt söndagens G-P...

12:02 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Tyvärr ej köpt GP. Kan du scanna till mig?

Nina! förstår dig ej! Dylan är alltid toppen!:-)
Ja nog är det en hel del foto-automatkänsla över kamerabilden på Henrik o mig.

4:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home