Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

fredag, december 19, 2008

Gamla Stan

Blev idag tvungen att åka in till stan. Passade då på att titta till julmarknaden i Gamla Stan, på Stortorget. Den är alltid trevlig o jag passar då också på att besöka Stadsmissionen. Tyvärr så var det inte öppet till julkrubban.
Mörkt men utan regn o ganska varmt var det idag i Gamla Stan. Även här var det liksom på Skansen väldigt mörkt. Satsa på ljus till nästa år Stockholms stad. Där har ni att lära av Göteborg.
Tomteståndet kunde jag i år avhålla mig ifrån, annars brukar någon liten tomte följa med hem.

2 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Där finns nog en tomte för varje smak. Det fina med Göteborg nu är, att de julbelyser även offentliga byggnader, det ser maffigt julvackert ut.

10:14 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Ja tomtar finns det gott om o det gör många saker.
Snart får jag själv se Göteborg, julstaden!

10:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home