Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, december 03, 2007

Skansens julmarknad

Firade 1:a advent med att besöka Skansens julmarknad. Med tanke på att det ösregnade i lördags och regnar idag så hade vi jättetur med vädret för det var uppehåll och ganska varmt. Vi, det var Lotta som besökte mig över helgen och så jag. Julstämningen var väl inte på topp i det gråa vädret men det var ändå gott om folk på marknaden. Det var några år sedan jag var på julmarknaden så det var kul att besöka den igen.
Till mina favoriter hör hantverket som dessa bockar.
Några småsaker fick följa med mig hem.
"Vattenfallet" i entrén

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Finfint! har inte varit på någon julmarknad i år, det är synd för det ger sådan julstämning. Trots regn...

10:42 em  
Blogger Ingrid E said...

Annebelle! Än är det gott om tid för julmarknader. Skansens tycker jag tillhör de bättre med sitt hantverk.

11:23 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Julmarknader är kul, vi var på Haga julmarknad i helgen, det blev lite shoppat också där.

7:58 fm  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Julmarknader är kul, speciellt om de har lite egna produkter.

6:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home