Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, november 26, 2007

Budget 08

Nu skall jag strax iväg till församlingsgården. Där samlas idag Danderyds kommunfullmäktige för att anta budget för 2008. Inför detta sammanträde har jag en pärm som innehåller nämndernas förslag, ungefär 1000 sidor. Moderaterna och Kristdemokraterna har en stabil majoritet i Danderyd men det kommer att pratas mycket och läggas många förslag. Sammanträdet planeras att hålla på mellan kl 13.00 - 23.00. Tur jag är ledig imorgon!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Ingrid
oj då blir det mycket siffror att hålla isär gissar att du behöver vila öronen sen nr du kommer hem ha det bra med dig

4:12 em  
Blogger Ingrid E said...

Filifjonkan! Skönt det är över efter drygt åtta timmar. Nu blir det en liten whiskypinne och så sover jag sött sedan.

10:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home