Min bilder
Namn:
Plats: Danderyd, Stockholms län, Sweden

måndag, september 10, 2007

Keep om blogging

Ser till min förskräckelse att det är en del bloggare som tänker sluta blogga nu när sommaren är över, vardagen är här och trädgård o natur inte används lika flitigt. Jag tänker dock köra på. Det blir kanske inte så häftiga bilder o kommentarer men en hel del är på G så förhoppningsvis kan jag fortsätta och lägga in något varje dag.
En av mina stora inspiratörer vad gäller foto är Bildbloggen fotograf Stefan Olsson Han har fantastiska bilder på sin blogg och han ser det fina i vardagen. Ack om man kunde komma upp i hans klass. Som pensionär skall jag lära mig att fotografera ordentligt.

Idag har vi högt vatten i Edsviken

Höstfärger är också vackra
Mörk himmel idag med regn. Ulriksdal kom också med,
upptäckte jag när jag kom hem till datorn

8 Comments:

Blogger Hannele på Hisingen said...

Underbara höstbilder (mitt motto: Varför vänta till pensioneringen? :)

3:07 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Hösten o regnet kan också vara härligt. Tyvärr måste jag vänta för med mitt schema så har jag aldrig en kväll ledig för regelbundna aktiviteter. Viktigt att ha något att se fram emot också.

3:56 em  
Blogger Daisy said...

Vackra bilder du har. Especiellt se information om danderyd. Hopas se mer bilder från dig. Vi ska snart åka till mitt land i sista Oktober eller första November. Därför jag ska kola och titta din hemsida. Marianne hjälper mig skriver min kommentar :) på svenska, :). Hälsningar från Marianne och Daisy.

7:30 em  
Blogger Ingrid E said...

Daisy o Marianne! Kul att se er här! Vi måste träffas innan ni åker. Tänker ofta på er! Kram!

7:36 em  
Anonymous Anonym said...

Den låten... från 1970-talet :)

7:44 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Nu hänger jag inte med. Vilken låt?

7:51 em  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Det fanns väl en låt som heter "Keep on jogging", vaknade till den varje morgon...

5:35 em  
Blogger Ingrid E said...

Hannele! Känner jag inte till men joggande är inget för mig.

6:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home